U heeft al betaald maar u heeft van Mordamus nog geen betalingsbevestiging ontvangen en/of uw account balans in het regelpaneel is nog negatief (rood). Hier staat uitgelegd wat er aan de hand kan zijn. De verwerking van een betaling heeft bij Mordamus altijd 1 werkdag vertraging. Als wij uw betaling ontvangen dan zullen wij deze betaling de eerst volgende werkdag verwerken. Betalingen die in het weekend zijn gedaan worden dus op dinsdag verwerkt.
Heeft u een week of langer geleden een betaling gedaan en is de betaling nog niet verwerkt neemt u dan contact met ons op. De gegevens die wij nodig hebben om een transactie terug te vinden zijn:
- Het overgemaakte bedrag;
- Het bankrekeningnummer;
- Naam behorende bij het bankrekeningnummer;
- Datum van betaling;
- Uw gebruikersnaam.
U kunt een email sturen naar onze administratie via support@mordamus.nl waarin u uitlegt dat de betaling nog niet verwerkt is. Vermeld altijd de bovenstaande gegevens!