Ik heb betaald maar mijn account balans is nog negatief

U heeft al betaald maar u heeft van Mordamus nog geen betalingsbevestiging ontvangen en/of uw account balans in het regelpaneel is nog negatief (rood). Hier staat uitgelegd wat er aan de hand kan zijn. De verwerking van een betaling heeft bij Mordamus altijd 1 werkdag vertraging. Als wij uw betaling ontvangen dan zullen wij deze betaling de eerst volgende werkdag verwerken. Betalingen die in het weekend zijn gedaan worden dus op dinsdag verwerkt.

Heeft u een week of langer geleden een betaling gedaan en is de betaling nog niet verwerkt neemt u dan contact met ons op. De gegevens die wij nodig hebben om een transactie terug te vinden zijn:

- Het overgemaakte bedrag;
- Het bankrekeningnummer;
- Naam behorende bij het bankrekeningnummer;
- Datum van betaling;
- Uw gebruikersnaam.

U kunt een email sturen naar onze administratie via support@mordamus.nl waarin u uitlegt dat de betaling nog niet verwerkt is. Vermeld altijd de bovenstaande gegevens!

  • 4 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Welke betalingstermijn hanteren jullie?

De betalingstermijn voor onze facturen is 14 dagen. Na 10 dagen zult u van...

Op welke manieren kan ik betalen bij Mordamus

Betalen bij Mordamus kan op verschillende manieren. U kunt een betaling doen door middel van...

Hoe en op welke manier vindt de facturatie plaats?

Mordamus stuurt facturatie herinneringen per e-mail en niet per post. U kunt zelf vanuit ons...

De factuur klopt niet, wat moet ik doen?

U bent van mening dat er een fout staat in de aan u gezonden factuur. Kloppen de NAW gegevens...

Welk betalingskenmerk moet ik vermelden bij een betaling?

Mordamus kan betalingen verwerken als er een van de volgende gegevens wordt meegegeven bij...

Powered by WHMCompleteSolution