De factuur klopt niet, wat moet ik doen?

U bent van mening dat er een fout staat in de aan u gezonden factuur. Kloppen de NAW gegevens niet wijzig deze dan in het regelpaneel. Zie ook: Wijzigen contactgegevens

Uw factuur wordt automatisch aangepast. Klopt het bedrag niet dat is gefactureerd? Leest u dit dan aandachtig door.

De prijzen die op onze website staan zijn exclusief BTW. De prijs voor een domein is voor 1 jaar indien ander weergegeven. De prijs voor een hostingpakket word weergegeven in maandelijkse termijnen. Onze diensten worden op jaarlijkse termijn gefactureerd.

Mocht uw factuur nog steeds niet kloppen neemt u dan direct contact op met Mordamus. Wanneer u niet betaalt zal Mordamus een invorderingstraject volgen die bij geen betaling hoge kosten met zich mee brengt, al deze incasso kosten zijn voor uw rekening ongeacht de correctheid van de factuur.

 

  • 4 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Welke betalingstermijn hanteren jullie?

De betalingstermijn voor onze facturen is 14 dagen. Na 10 dagen zult u van...

Ik heb betaald maar mijn account balans is nog negatief

U heeft al betaald maar u heeft van Mordamus nog geen betalingsbevestiging ontvangen en/of...

Op welke manieren kan ik betalen bij Mordamus

Betalen bij Mordamus kan op verschillende manieren. U kunt een betaling doen door middel van...

Hoe en op welke manier vindt de facturatie plaats?

Mordamus stuurt facturatie herinneringen per e-mail en niet per post. U kunt zelf vanuit ons...

Welk betalingskenmerk moet ik vermelden bij een betaling?

Mordamus kan betalingen verwerken als er een van de volgende gegevens wordt meegegeven bij...

Powered by WHMCompleteSolution