Ik heb een aanmaning ontvangen van Mordamus, wat moet ik doen?

U heeft een aanmaning ontvangen van Mordamus en u wilt weet wat er aan de hand is? Mordamus verstuurt de derde factuur herinnering altijd in de vorm van een brief (aanmaningsbrief). Dit houdt in dat u een factuur al langer dan 30 dagen heeft openstaan. Het kan zijn dat u de factuur e-mails niet heeft ontvangen. Deze e-mails worden vanuit het regelpaneel verzonden naar het e-mail adres wat in het regelpaneel staat vermeld. Zorgt u er altijd zelf voor dat uw contact gegevens altijd up-to-date zijn. Wanneer de betaling geschied binnen de in de brief gestelde betalingstermijn dan volgt er geen verdere aanmaning.
Mocht de betaling uitblijven dan zal Mordamus uw dossier overdragen aan een deurwaarderskantoor. Alle incassokosten zijn voor uw rekening. Mocht u van mening zijn dat de facturatie niet correct is neemt u dan dezelfde of eerst volgende werkdag contact op met Mordamus om te voorkomen dat uw dossier wordt overgedragen.

 

  • 1 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Welke betalingstermijn hanteren jullie?

De betalingstermijn voor onze facturen is 14 dagen. Na 10 dagen zult u van...

Ik heb betaald maar mijn account balans is nog negatief

U heeft al betaald maar u heeft van Mordamus nog geen betalingsbevestiging ontvangen en/of...

Op welke manieren kan ik betalen bij Mordamus

Betalen bij Mordamus kan op verschillende manieren. U kunt een betaling doen door middel van...

Hoe en op welke manier vindt de facturatie plaats?

Mordamus stuurt facturatie herinneringen per e-mail en niet per post. U kunt zelf vanuit ons...

De factuur klopt niet, wat moet ik doen?

U bent van mening dat er een fout staat in de aan u gezonden factuur. Kloppen de NAW gegevens...

Powered by WHMCompleteSolution