Ik heb een dubbele / verkeerde betaling gedaan. Hoe kan ik dit terugkrijgen/corrigeren?

Mocht u een dubbele betaling hebben gedaan dan is dit geen enkel probleem. De 2e betaling wordt weggeboekt in uw account. Deze betaling zal voor het volgende jaar worden verrekend.

Eventueel is het mogelijk de tweede betaling teruggeboekt te krijgen op uw rekening.

Hiervoor dient u een email te sturen naar support@mordamus.nl waarin u aangeeft dat u graag bedrag wil laten terugboeken op uw rekening. Vermeldt hierbij de volgende gegevens.

Naam:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Rekeningnummer:
Rekening tnv:

Data van overboekingen: (1e en 2e betaling)
onder vermelding van: (1e en 2e betaling)

Gebruikersnaam:
Factuurnummers: (factuur nummers die dubbel zijn betaald).

Aan de hand van deze gegevens kan onze administratie uw betalingen terughalen en inboeken.

  • 3 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Welke betalingstermijn hanteren jullie?

De betalingstermijn voor onze facturen is 14 dagen. Na 10 dagen zult u van...

Ik heb betaald maar mijn account balans is nog negatief

U heeft al betaald maar u heeft van Mordamus nog geen betalingsbevestiging ontvangen en/of...

Op welke manieren kan ik betalen bij Mordamus

Betalen bij Mordamus kan op verschillende manieren. U kunt een betaling doen door middel van...

Hoe en op welke manier vindt de facturatie plaats?

Mordamus stuurt facturatie herinneringen per e-mail en niet per post. U kunt zelf vanuit ons...

De factuur klopt niet, wat moet ik doen?

U bent van mening dat er een fout staat in de aan u gezonden factuur. Kloppen de NAW gegevens...

Powered by WHMCompleteSolution