Autoresponse en/of Out of office reply instellen.

U kunt uw Autoresponse op de volgende manier instellen.

U logt in op onze beheer panel. Vervolgens kies Domeinen en selecteer het domein waaronder de Autoresponder toegevoegd moet worden. Kies nu Email accounts en selecteer de betreffende e-mail adres. Typ uw melding dat mensen krijgen in het veld Auto Responder. Klik op Opslaan en de autoresponder is aangemaakt.

  • 44 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Hoe log ik in op mijn webmail?

Om in te loggen op uw webmail moet u een aantal stappen ondernemen. De inlog-procedure is...

Automatisch e-mail doorsturen, hoe stel ik dit in?

Zodra u op onze beheerpanel inlogt kiest u voor de optie Domeinen. Selecteer nu het domein...

Hoe groot mogen mijn e-mails zijn?

Het is mogelijk om tot 100MB e-mail te versturen en te ontvangen. Hiermee kan elke normale e-mail...

Is MX Backup ook mogelijk bij Mordamus?

Backup MX is mogelijk bij Mordamus. Wij hebben hier een speciaal pakket voor ontwikkeld. Hier...

Er is SPAM verstuurd via mijn website / server, wat nu?

De beheerder van een website/server is verantwoordelijk voor het beveiligen van de website/server...

Powered by WHMCompleteSolution